Jákói Kreatív Műhely

Táska vagy neszesszer?

A női táskákban kötelező darab!

2017. december 11. - Jákói Zsuzsanna

Táska vagy neszesszer?!

legujabb_041.jpg legujabb_040.jpg

A táskámban minden alkalommal benne van egy ilyen összehajtható táska.

Könnyen el tudok csábulni egy egy szép kirakatnál vagy akár a piacon és nincs mibe pakolni, de hoppá máris eszembe jutott hogy van egy erős és szép kis segítségem :)

Segítek, hogy könnyen Te is el tudd készíteni ezt a táskát.Karácsonyi mintás anyag került ma a kezembe és máris praktikus ajándékká válik ha elkészül!

Lépésenként lefotóztam, kezdjünk hozzá!

img_0492.JPG

1 m x 40 cm anyagot szabjunk ki a táskának. Látni fogjátok hogy, én már sietségemben el is rontottam ott, hogy nem figyeltem az anyag mintájára.Tanácsom ha mintás anyagot használtok akkor az 1 m anyagot vágjátok ketté és így összeillesztve nem fog fejen állni a minta, mint nekem :))

img_0494.JPG

A táskafülnek két darab 6,5 cm széles és 45 cm hosszú anyagra lesz szükségünk.Változtatni természetesen lehet hiszen én is például imádom a vállamon vinni a táskát.

img_0505.JPG

A kiszabott anyagokat kivasaljuk. Kivágjuk a külső díszítésnek az anyagot. Én kétoldalú ragasztó papírt is szoktam használni, mert ez egy rátét lesz a táskára.

img_0506.JPG

Nagyon vékony ez a ragasztós anyag viszont a munkát teljes mértékben megkönnyíti.

A táska és a piros anyag közé vasalóval rögzítjük.

A félbehajtott anyag aljától 22 cm magasra és középre kerüljön.

img_0507.JPG

Itt látszik a hibám a karácsonyfák fejjel lefelé vannak ,de a hátulján viszont tökéletek :)

img_0512.JPG

img_0517.JPG

A piros anyagot a rögzítés után egy díszítő öltéssel körbe varrom, de ha a varrógépen nincs ilyen program cikcakk öltés is jól mutat.jobb oldalra behelyezek a két anyag közé egy kicsi szalagot ami akkora legyen hogy egy gomb átférjen rajta.

img_0518.JPG

A dísztűzés után a bal oldalra felvarrom a gombot is.

img_0519.JPG

A táskafüleket ketté hajtom és a széleiket szemben összevarrom.

img_0523.JPGA táska két oldalát interlockkal varrtam végig ,de ha nincs ezt is meglehet oldani egy sűrűbbre állított cikcakk öltéssel.

img_0524.JPG

A táska szájánál már hozzá varrtam a füleket is .

img_0525.JPG

A táska oldalánál egy sarok varrást készítettem így jobban lehet bele pakolni kb. 5 cm széles lett ez a varrás.

img_0528.JPG

2,5 cm szélesen behajtottam a táska száját és körbe varrtam belülről.

img_0529.JPG

Az utolsó lépés pedig, hogy kívülről a szélén is végig varrtam, de a füleknél oda vissza öltöttem, mert kell egy kis erősítés.

img_0530.JPG img_0537.JPG img_0538.JPG

 

img_0538.JPG img_0539.JPG

Pár kép hogyan lehet összehajtogatni a kedvenc segítőnket a vásárlásnál! :)

Munkáim közül még ezt a kettőt szeretném megmutatni.

legujabb_042.jpg legujabb_038.jpg
legujabb_010.jpg legujabb_011.jpg

 

Ha kérdésed van írj bátran, vagy a lenti képre kattintva kövess facebookon! :)

E-mail:jakoi076@gmail.com

fb-art.png

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jakoikreativ.blog.hu/api/trackback/id/tr2713465893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása