Jákói Kreatív Műhely

Tolltartó!

Tavasz vagy tél? Apró darabok felhasználása!

2018. február 26. - Jákói Zsuzsanna

Tolltartó!

Talán ez már betegség, de én minden kis maradék anyag darabkát elteszek, jó lesz az még szlogennel :)

Most épp hogy kinézek az ablakon a tavaszi hangulatom el is múlt annyira esik a hó.

Elővettem hát a karácsonyi maradék kis cafatkáimat és egy tolltartót varrtam belőle.

img-0797.JPG

Minél apróbbak ezek a kis négyzetek annál érdekesebb lesz a kész alkotás.

5 cm x 5 cm kockákat vágtam ki és egy alap anyagra helyeztem a kétrétegű ragasztó fátyolt amire sorba feltettem a kockákat.

img-0787.JPG

Vasalással rögzítettem majd egy sűrűre állított cikcakk öltéssel levarrtam őket.

img-0789.JPG

Kialakult egy szabásmintám amit lehet mindenfelé nagyobbítani és már egészen más méretű lesz a végeredmény.A letűzött anyagot és egy bélést egyszerre kiszabtam.

img-0790.JPG img-0791.JPG

Bevarrtam a cipzárt a bélés és a külső anyag közé majd kifordítottam.

img-0792.JPG

A cipzár mellet szépen levarrtam mindkét oldalán.

img-0793.JPG

Kifordítottam és interlockkal a vízszintes részen végigmentem majd a két két oldalát is elkészítettem.

img-0794_1.JPG img-0795.JPG

Elkészült a tolltartó, bár sok minden mást is lehet bele tenni.

img-0797.JPG

Ha kérdésed van írj bátran, vagy a lenti képre kattintva kövess a facebookon!:)

E-mail.:jakoi076@gmail.com

fb-art.png

A bejegyzés trackback címe:

https://jakoikreativ.blog.hu/api/trackback/id/tr4213693850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása