Jákói Kreatív Műhely

Karácsonyi díszek!

Hogy készítsek angyalkás díszt karácsonyra?

2017. december 04. - Jákói Zsuzsanna

Karácsonyi filc díszek!

legujabb_124.jpg legujabb_123.jpg

Filc és textilből kivágott képekkel készítettem ezeket a szíveket. Karácsonyfára vagy csomag mellé téve plusz ajándékként is kedves dolog.

Bemutatom a lépéseket az angyalkás szív megvarrásához.

Elsősorban van két különleges ollóm egy cikcakkos és egy olyan ami félköríveket vág ki.

img_0465.JPG img_0466.JPG

 

Számomra veszélyes egy méterárú bolt mert képtelen vagyok ellen állni egy egy szép textilnek.Amikor találok egy olyan méterárút amiből kivágva egy külön álló kép is létre jöhet máris meg kell vennem.Rábukkantam erre az angyalkás anyagra bár még messze volt a karácsony, viszont az alkotáshoz idő kell :))

Az angyalkákat kivágtam szív alakúra és hozzá pedig egy kicsit nagyobb sötét barna filcet.A filcre rávarrtam a képet, ez volt az első lépés.

img_0468.JPG

Én a félköríves ollóval körbe vágtam, de jól mutat ha cikcakkos ollót használnánk. 

Drapp filc következett amire ráhelyeztem a dupla szívet. A sötét barna részen varrtam körbe de úgy hogy a textilre ne kerüljön öltés.A varrás közben be illesztettem az akasztót a rétegek közé és még hogy kicsit pufi is legyen, frizt helyeztem a drapp és a csoki barna filc közé.

img_0467.JPG img_0469.JPG

 

Végül pár öltéssel egy masnit is rávarrtam amit lehet tovább is díszíteni sokféleképpen, gyönggyel, gombbal például.

img_0470.JPG

A szívek mellé még süti emberek is tolakodtak! :)

img_0471.JPG

Ha kérdésed írj bátran, vagy a lenti képre kattintva kövess facebookon! :)

E-mail: jakoi076@gmail.com

fb-art.png

A bejegyzés trackback címe:

https://jakoikreativ.blog.hu/api/trackback/id/tr4113408815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása