Jákói Kreatív Műhely

Fekete-fehér apróság! :)

2018. január 29. - Jákói Zsuzsanna

Fekete-fehér apróság! :)

Műanyag kerettel!

Első alkalom, hogy műanyag pénztárca kerettel dolgoztam. Az anyaghoz illően fekete színűt választottam.

FAB TEXTIL  a kedvenc webáruházam bár nem tőlük szereztem be most ezt a fajta keretet. Az áruháznak a Tetszik?Én csináltam oldala segítséget ad, hogy le tudjunk tölteni a keretekhez szabásmintákat.

Kiszabtam a külső anyagot, a bélést és a frizt a szabás minta alapján.

img-0719.JPG img-0720.JPG

Először a bélés íves részéhez varrtam a frizt,hogy ne mozduljon el, majd teljesen összevarrtam.

img-0721.JPG img-0724.JPG

A külső anyagot két részből szabtam ki, mert a minta csak így látszódik. Az alján összeillesztettem, utána az oldal varrás következett és legvégül a sarkait varrtam le.

img-0725.JPG img-0726.JPG img-0727.JPG

A bélést kifordítottam és beletettem a külső anyagot, majd az íves résznél összevarrtam őket de úgy, hogy egy kis nyílás kimaradt ahol ki tudtam fordítani.

img-0728.JPG img-0729.JPG

A keretbe varráshoz én többször levarrom az íves részt így könnyebb vele dolgozni. Segítségként még egy színes cérnával pár ponton rögzíteni is szoktam a keretbe a kész anyagot.

img-0731.JPG img-0733.JPG img-0735.JPG

Számomra ez a legnehezebb munka szakasz amikor belevarrom a keretbe az anyagot. Erős cérnát választok hozzá és bizony az ujjam kicsit fáj a végén :)

Elkészült a fekete-fehér erszény!

img-0736.JPG

Ha kérdésed van írj bátran, vagy a lenti képre kattintva kövess a facebookon!:)

E-mail.:jakoi076@gmail.com

fb-art.png

A bejegyzés trackback címe:

https://jakoikreativ.blog.hu/api/trackback/id/tr6913609751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása