Jákói Kreatív Műhely

4 lépés, hogy a fényképed a párnádra kerüljön

Kép átvitel textilre!

2017. október 02. - Jákói Zsuzsanna

Transzferálás!

Nagyon érdekesnek találtam ezt a módszert! Textilre bármilyen képet eltudok helyezni, ötletek zsongtak a fejembe. Sok sok próbálkozás után megtaláltam a számomra megfelelő módszert, akár egy fényképet is áttudok másolni így a textilre.

Kattints a fenti galériára, hogy megnézd az általam készített transzferált munkáimat!

Tehát a teendő, ha transzferálni szeretnénk:

1. Választunk egy klassz képet a netről, tükrözve kinyomtatjuk lézer nyomtatóval.

2. Színével lefelé fordítva a hordozó anyagra tesszük ( papír, textil, fa felületek ) maszkoló szalaggal rögzítjük, hogy ne mozduljon el.

3. A papír hátulját átkenjük valamivel  ami leoldja a festéket.Többfélét próbáltak ki én Pentart transzfer solutiont használtam.

4. Egy kiskanál segítségével átdörzsöljük a papírt. Textilre dolgoztam és csodás képeket láttam viszont.

legujabb_117.jpg

A Google-ban rákeresve többféle módszerről is lehet olvasni. Próbálkozni kell és a többféle ötletből mindenki megtalálja a számára megfelelőt! Facebook oldalon csoportot is találhatsz ahol tanácsokat és ötleteket is kaphatsz!

Kövess facebookon is! :)

fb-art.png

A bejegyzés trackback címe:

https://jakoikreativ.blog.hu/api/trackback/id/tr1512897570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása