Jákói Kreatív Műhely

Húsvéti koszorú

2018. február 19. - Jákói Zsuzsanna

Húsvéti koszorú készítése!

Közeledik a tavasz  :)  / Bár most éppen nálunk esik a hó :( / A hulladék anyagokból gyorsan el lehet készíteni egy vidám kopogtatót. Húsvétra gondolván már előre dolgoztam és egy nyuszit is találtam ehhez a koszorúhoz.

Háromféle anyagot választottam egy kékfestőt, madeira és egy világos kék kockást.

72 cm hosszú és 7,5 cm széleset vágtam szabtam ki.

img-0773.JPG

A csíkokat félbehajtva levarrtam a végétől az egész hosszában, majd kifordítottam őket.

img-0774.JPG

Hulladék frizt apró darabokra téptem és ezzel megtöltöttem mindhármat.

img-0775.JPG

Lazán összefontam őket és a végüket pedig összevarrtam.

img-0776.JPG

Világos kockás szatén szalagot átkötöttem az összevarrásnál ez lesz amivel majd fel lehet akasztani.

Széles pamut csipke szalag középső sorába egy búzakék szatén szalagot fűztem és így egy masnit kötöttem belőle. A huncut nyuszit a masnicsokor közepébe ragasztottam és pár öltéssel az összeillesztésre varrtam.

img-0782.JPG

Nagyon sokféleképpen lehet díszíteni egy ilyen kopogtatót szalagokkal bőségesen és akár még belógatva vékony szalagokat aminek a végén kicsi figurák vannak ragasztva, a fantáziánk szabhat ennek csak határt! :)

Gyorsan elkészült ez a vidám dísz, bár még várnia kell míg kihelyezem az ajtóra :)

img-0781.JPG

Ha kérdésed van írj bátran, vagy a lenti képre kattintva kövess a facebookon! :)

E-mail.:jakoi076@gmail.com

fb-art.png

A bejegyzés trackback címe:

https://jakoikreativ.blog.hu/api/trackback/id/tr5613678318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása