Jákói Kreatív Műhely

Gyémánt négyzet!

Karácsonyi ajándék varrása!

2017. december 01. - Jákói Zsuzsanna

Jennynek (aki a Missouri Star Quilt Company  youtube csatornát vezeti) újabb blokkját tanultam meg.Ezt szeretném most átadni nektek!

Láthatjátok mennyivel kisebbek az én blokkjaim. Kisérletezéssel kialakítottam egy megfelelő méretet hogy egy párnához jó legyen.A téglalap 9,7 cm x 4 cm a fehér kocka pedig 4 cm x 4 cm lett.A próba darabot az egyszínű anyagból látod.

A kép alján látható amikor a fehér négyzet rá lett varrva a téglalapra.Következő lépés ezeknek a fehér sarkoknak a levágása majd a levasalása volt.Karácsonyi mintás maradék anyagokat válogattam össze,de bármilyen szín kombinációjából is szuper jól néz ki ez a blokk!

Minél kisebb darabokból áll össze annál fontosabb a pontos varrás(saját munkámnál vettem észre hogy ha akár egy milliméterrel is arrébb kerül a varrás már összességében látható is a baki :) )

A youtube videón is láthatod ezzel a blokkal gyönyörű takaró készülhet!

kep_459.jpg

Az elkészült párna ,bár az elválasztó arany mintás anyag helyett még is csak fehér kellet volna szerintem.

kep_464.jpg

 

Ha kérdésed van keress bátran!:) jakoi076@gmail .com

fb-art.png

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jakoikreativ.blog.hu/api/trackback/id/tr5313376385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása