Jákói Kreatív Műhely

Handmade Tabletborító!

2018. február 12. - Jákói Zsuzsanna

Handmade Tabletborító!

Új tabletet kaptam ami máris egy borítóra vágyott :)

A borító védi, jó érzés kézben tartani és még csinos is! :)

Minden tablet más és más méretű, így körberajzoltam és a varrásráhagyást is hozzámértem.

Kerestem egy az egyéniségemhez illő anyagot aminek 22,5 cm x 26,7 cm a mérete. A képen következik a ciklámen ami a bélése lett majd pedig a friz amit két rétegben vágtam ki és legvégül két vékony műanyag lap ami tartást ad a borítónak és ennek a mérete 20 x 11 cm.

img-0749.JPG

Négy darab fülre is szükség van ezek 6 x 6 cm méretű kockák amit félbe hajtva  varrtam fel.

img-0750.JPG

A bélésre kerültek a fülek.A felső és alsó résznél szinte összeérve tűztem fel őket.

img-0752.JPG img-0753.JPG

Következő lépés amikor a három réteget összevarrtam, alulra a két réteg vékony friz majd erre a külső anyag és színével ráfordítva a bélés. Alul akkora nyílást hagytam, hogy a két réteg friz közé be tudjam helyezni a varrás után a vékony műanyag lapokat. Szinére fordítva a szélén letűztem körben, középen pedig egy bordó szalagot varrtam rá ami alatt már nem volt a műanyag lap így ezt meg tudtam oldani.

img-0754.JPG

Egy kis fület varrtam még és egy rózsaszín gombot rá, majd vasalás következett.

img-0757_1.JPG img-0758.JPG img-0759_1.JPG

Tökéletes és vidám lett a tabletborítóm ! :)

img-0765_1.JPG

Ha kérdésed van írj bátran, vagy a lenti képre kattintva kövess a facebookon! :)

E-mail.:jakoi076@gmail.com

fb-art.png

A bejegyzés trackback címe:

https://jakoikreativ.blog.hu/api/trackback/id/tr3413651468

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása