Jákói Kreatív Műhely

Házi kenyér!

Kenyérsütés gyorsan!

2018. február 05. - Jákói Zsuzsanna

Házi kenyér!

img-0737.JPG img-0739.JPG

A kenyérsütést mindig tudománynak tartottam.Találtam egy cikket amiben egy egyszerűnek tűnő kenyér receptje volt leírva.Itt a lehetőség, ezt ki fogom próbálni. Neki is gyürkőztem, összedagasztottam. Sütőpapírral kibéleltem egy kerek jénai tálat és a tésztát ebbe öntöttem bele majd igyekeztem egy kicsit megformázni ahogy a recept írja. Körülbelül 30-40 perc alatt meg is sült. Kóstolás következett ami nem túl elégedett arcokat produkált :))

Túl sűrűnek találtam, nem volt egy laza kenyér állaga.

ÚJRA gondolás. / nem vagyok egy konyha tündér/ Mitől is lenne jobb????? 

A tésztához a következő sütésnél már hozzá tettem egy csomag sütőport. Jó jó de nem az igazi még most sem!

Nem adom fel, így következett a harmadik verzió. Szóval hozzá adtam egy csomag sütőport és egy csomag szárított élesztőt de az expressz fajtát.

Elkészült és most nagyon finomnak találta mindenki! A fotón láthatjátok, egy fél kilós kenyérke amit lehet, hogy még kísérleteknek fogok alávetni :)

PRÓBÁLD KI!!!

További Információk

Házi kenyér sütése

 

Ha kérdésed van írj bátran, vagy a lenti képre kattintva kövess a facebookon!:)

E-mail.:jakoi076@gmail.com

fb-art.png

A bejegyzés trackback címe:

https://jakoikreativ.blog.hu/api/trackback/id/tr5813629306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása