Jákói Kreatív Műhely

Zsepitartó!

Kezdő szakácsoknak! :)

2018. január 22. - Jákói Zsuzsanna

Zsepitartó!

Kezdő szakácsoknak!

Hozzávalók :

Dobozos zsebkendő

Többféle színű filc

hímző cérna 

friz

apró szemű gyöngyök

ragasztó

olló

sok-sok türelem :)

img-0705.JPG

img-0704.JPG

 

Többféle méretű dobozban lehet kapni zsebkendőt, így a dobozt körbe rajzolva megkapjuk a borításának a méreteit.Középen a kivágást nem kell szerintem túl pontosra, én egy kicsit kisebbet vágtam ki.

img-0700.JPG img-0702.JPG

Sötét színt választottam,majd a négy sarkát összevarrtam a színéről. Az alját pedig félkörívet vágó ollóval szabtam ki.

img-0699.JPG

Első lépés volt a tejszínhabok készítése,ami fehér és halvány rózsaszín lett.A hab formája többféle is lehet,segítségül ezt az oldalt ajánlanám kattintsatok a képre.

img-0701.JPGAz eperhez egy kör felét kell kiszabni minél nagyobb a félkör annál nagyobb epret kapunk. Kattintsatok erre a képre és segítséget is kaptok az eper elkészítéséhez.

img-0703.JPG

Lassan elkészült már minden díszítés, még a habokra ragasztottam egy egy szem gyöngyöt.A tekercsek készítése nagyon egyszerű, két egyforma szélességű csíkot vágunk ki és ezt feltekerjük majd a végét leragasztottam. A nagyság függ az anyag szélességétől és hosszúságától. Lila gombócok / áfonyaszem :) /  is kerültek még rá amihez egy kört kell kivágni és ezt a szélén körbe varrva összehúzni és már kész is van.A sok finomságot felragasztottam az alapra, természetesen ez ízlés szerint variálható.

Jó étvágyat! :)

img-0707.JPG img-0706.JPG

 

Ajánlom a Pinterest oldalt érdemes nézelődni!

Ha kérdésed van írj bátran, vagy a lenti képre kattintva kövess facebookon ! :)

E-mail.:jakoi076@gmail.com

fb-art.png

A bejegyzés trackback címe:

https://jakoikreativ.blog.hu/api/trackback/id/tr4913591395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása