Jákói Kreatív Műhely

Mézeskalács sütés kezdőknek

Vigyázat, függőséget okoz!

2017. december 23. - Jákói Zsuzsanna

Bögrés mézeskalács recept,hetekig friss és puha marad!

bogres-mezeskalacs.jpgKattints a képre és már el is éred a receptet!

Elárulok egy nagy titkot nem vagyok sütemények terén verhetetlen háziasszony. :(

Imádom az internetet, mert rátaláltam egy könnyen elkészíthető és nagyon finom mézeskalács receptre ami karácsonykor kihagyhatatlan!

img-0557.JPG

Próbálkoztam én is karácsonyfa formájú kiszúróval illetve más formákkal is,de túl pufik lettek és nem voltak olyan szép alakúak, így maradtam a körformánál.

img-0558.JPG

Nagyon fontos a sütési idő pontos betartása, ami 10 perc mert nem lesz nyers és nem sül túl sem szóval maga a tökéletesség:)

img-0560.JPG

Kihűlés után süteményes dobozokba tárolom, vagy pedig már többször is ajándékként adtam át.

img-0559.JPG

Vigyázni kell mert olyan finom hogy függőséget okoz!!! :)

Ha kérdésed van írj bátran, vagy a lenti képre kattintva kövess facebookon!:)

E-mail: jakoi076@gmail.com

fb-art.png

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jakoikreativ.blog.hu/api/trackback/id/tr5113519977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása