Jákói Kreatív Műhely

Ovális neszesszer!

Gyors ajándék készítés!

2017. december 18. - Jákói Zsuzsanna

Ovális neszesszer!

YouTube csatornán láttam ezt a videót ebből könnyen el lehet sajátítani egy neszesszer elkészítését.

Készítettem egy vázlatot, aminél lehet a méreteket nagyítani, kicsinyíteni tetszés szerint.

img_0548.JPG

Karácsonyi mintás anyagokat választottam, mivel napokon belül ajándékosztás :) , hogy bemutassam az én kisebb módosításaimat.

img_0549.JPG

Mind a három darabnál piros bélést szabtam ki. A szarvas mintás és a piros alapon lévő zöld koszorús anyag arra jó példa, hogy egy kicsi maradék anyag is milyen tökéletes arra, hogy elkészítsük ezt a neszesszert. Figyelni kell viszont, hogy ha két darabból vágjuk ki a szabásmintát az összeillesztésnél varrásráhagyást is hagyjunk. Ne feledkezzünk meg a minta állásáról se  / a szarvasost én sajnos fejjel lefelé készítettem el, következett a bontás :) /A külső és a bélés közé egy vékony frizt is varrtam így kellemes puha tapintású lett.

img_0552_1.JPG

Ezen a képen látható a friz, ezt követi a bélés és erre került a külső anyag. Ezeket összevarrjuk, de csak az íves részen.

img_0551.JPG

img_0550.JPG

A szarvasos volt az első darab amit a kifordítás után a cipzár felvarrásával folytattam, ahol rögtön okultam is.Nem lett igazán tökéletes a munka így a következő darabnál már a kifordított résznél az íveket levarrtam.

img_0554.JPG

Erre sokkal pontosabban és szebben sikerült a csipkés cipzárt felvarrni.

img_0556.JPG

A két végét én interlockkal dolgoztam el, de lehet cikcakkozva is, de nagyon tetszik az a módszer ahogy a YouTube videón láthattunk.

img_0555.JPG

Sorban állnak az ajándékok és várják gazdájukat! :)

Ha kérdésed van írj bátran, vagy a lenti képre kattintva kövess facebookon ! :)

E-mail.:jakoi076@gmail.com

fb-art.png

A bejegyzés trackback címe:

https://jakoikreativ.blog.hu/api/trackback/id/tr3013507073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása